**NEW**NEW**NEW**

****نظر یادتون نره ها....****

**NEW**NEW**NEW**

****نظر یادتون نره ها....****

هسا + تعدیل نیروهای هواپیماسازی ایران(هسا) + اخراج نیروهای هواپیماسازی هسا + اخراج از هسا + اخراج نیرو هسا

چندی پیش(از اواخر سال 94)هواپیماسازی ایران با نام اختصاری و آشنای هسا، واقع در شاهین شهر اصفهان با مشکلات مالی زیاد  و تغییر مدیریت روبه رو شد و در سال جدید95 با مدیر عامل جدید آقای زین العابدین و هیت مدیره ،تصمیم به تغییر رویه و اجحاف علنی در حق رسمی های شرکت و قراردادی های شرکت با عناوین مختلف گرفتند.

در ابتدا با طرح های عجیب بازنشستگی، در راستای پایمال کردن حقوق قانونی رسمی های شرکت با تئوری بازنشستگی پیش از موعد و پرداخت سنوات که همچنان باتوجه به مشکلات مالی قادر به پرداخت آن نیستند،پا به عرصه حضور گذاشتند.

و در حال حاضر به اسم انتقال نیرو به سازمانهای تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با ترفند ویژه و شرایط بد، عملا اقدام به اخراج بیش از 70 نفر و با ده سال سابقه  و با سوزاندن کارت پرسنلی آنها به سرعت و ممانعت از ورود کارکنان به شرکت ، ظرف مدت دو روز کرده است و این مرحله اول است که در راستای اخراج نیرو و معرفی به اداره بیمه جهت اخذ بیمه بیکاری قدم بر می دارد.

ودر مرحله دوم برای رهایی حدود 500 نفر  ازکارکنان، قدم بر می دارد لازم به ذکر است که این سازمان علاقه خاصی به مخفی کاری و پنهان کردن این موضوع دارد.

وهیچ کس پاسخگو نیست،اعتراض منطقی و صحبت با مدیر عامل،جایگاهی جز سرکوب ندارد.

یا صاحب الزمان دگر بیا......یا صاحب الزمان بیا.....

((خواهش می کنم  کپی کنید تا همه بفهمند))

خط نوشته های شاغلی با ده سال سابقه درخشان در هواپیماسازی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد